Politika integrovaného systému managementu
společnosti SIGNAL PROJEKT, s.r.o. v oblasti integrovaného systému managementu vychází z dlouhodobé strategie a cílů společnosti, které se orientují na zákazníka zejména v oblastech:
- projektování a inženýrská činnost
- v oboru zabezpečovací a sdělovací techniky a vzdělávání
- v oboru zabezpečovací a sdělovací techniky
Politika integrovaného systému managementu společnosti vychází z angažovanosti, znalosti problematiky a řídících schopností vrcholového vedení, technických pracovníků a zaměstnanců, kteří ovlivňují
- QMS - kvalitu produktů a služeb poskytovaných zákazníkům
- EMS - životní prostředí ve všech lokalitách, kde Signal Projekt působí
- OHSMS - rizika v oblasti bezpečnosti a ohrožení zdraví zaměstnanců ve všech lokalitách, kde Signal Projekt působí
- ISMS - bezpečnost informací
Vedení společnosti Signal Projekt se v rámci politiky integrovaného systému managementu, při plnění požadavků všech zainteresovaných stran, zavazuje:
- vytvářet všeobecné povědomí o tom, že veškeré procesy a činnosti nesou svá rizika, která mohou vést k zásahům do kvality produktu a služeb, k zásahům do životního prostředí, k zásahům do bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, k zásahům do bezpečnosti informací a jejich monitorování a řízení je nedílnou součástí společnosti
v oblasti právních a jiných požadavku:
- dodržovat platná ustanovení všech právních předpisů (zákony, vyhlášky, nařízení, standardy, normy, doporučení) související s podnikatelskou činností, ochranou životního prostředí, s bezpečností a ochranou zdraví při práci a s bezpečností informací
- spolupracovat se zainteresovanými stranami (např. příslušnými orgány státní správy), v zájmu respektování národní politiky kvality, státní environmentální politiky, národní politiky BOZP a požadavků Úřadu pro ochranu osobních údajů
v oblasti péče o zákazníka:
- uspokojováním potřeb udržet stávající zákazníky a získávat nové a pravidelným monitorováním jejich potřeb zvyšovat kvalitu a rozsah poskytovaných produktů a služeb
- získávat informace, využitím zpětné vazby od zákazníka, pro další zlepšování poskytovaných produktů a služeb při jejich inovaci a vývoji
- využívat svoje vzdělávací kapacity k podpoře růstu uvědomění svých zákazníků
- kvalitou poskytovaných produktů a služeb zvyšovat důvěru zákazníka v činnost a dobré jméno společnosti Signal Projekt
- optimalizací výrobních a provozních nákladů a minimalizací nákladů z nekvalitní výroby umožnit nabídku výrobků a služeb v přijatelné cenové úrovni
v oblasti technického rozvoje:
- zajišťovat, na základě aktivního marketingového průzkumu v procesu tvorby návrhu a na základě zkvalitňování dokumentace, vysokou technickou a užitnou úroveň dodávaných produktů a služeb
- zvyšováním spolehlivosti a snižováním energetické náročnosti produktů snižovat provozní náklady
v oblasti zajištění zdrojů:
- průběžnou analýzou potřeb optimalizovat zdroje pro udržování a ověřování integrovaného systému managementu
- dosahovat optimálních pracovních výsledků vytvořením kvalitního pracovního prostředí, rozvíjením infrastruktury a udržováním dobrých mezilidských vztahů
- trvale zvyšovat úroveň kvalifikace zaměstnanců v rámci odborného výcviku a vysoce kvalifikované služby zajišťovat stabilizovaným kolektivem odborně zdatných zaměstnanců
- využívat komplexní systém vzdělávání svých zaměstnanců ke zvyšování jejich povědomí a získávání potřebných znalostí v otázkách ochrany životního prostředí, péče o bezpečnost a ochranu zdraví při práci a bezpečnosti informací
- vytvářet podmínky pro motivaci zaměstnanců k dosažení optimálních výsledků činnosti společnosti.
v oblasti životního prostředí:
- usilovat o odstranění nebo minimalizaci negativních vlivů svých činností, produktů a služeb na životní prostředí, zdraví zaměstnanců a obyvatel v okolí areálů a staveb společnosti
- průběžným a důsledným rozborem spotřeby surovin a materiálů se zaměřit na jejich maximální využití a minimalizaci odpadů z technologických procesů a stavební činnosti
- k plnění principu trvale udržitelného rozvoje s důrazem na efektivní využívání a zavádění technologií a zařízení šetrných k životnímu prostřední s respektováním odborných posudků, možného ohrožení a návrhy na účinnou prevenci negativních vlivů a havárií včetně jejich následků
v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci:
- k prevenci vzniku úrazů a poškození zdraví analýzou průběžně identifikovaných nebezpečí a rizik a využíváním nových moderních technologií
- poskytovat informace zaměstnancům pro prohlubování povědomí odpovědnosti za ochranu vlastního zdraví
- respektovat požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci i ve vztahu k zainteresovaným stranám
v oblasti bezpečnosti informací:
- zajistit bezpečnost informací zaváděním, provozováním, kontrolováním a udržováním přiměřených a odpovídajících opatření, která budou chránit informační aktiva tak, aby poskytly odpovídající míru jistoty našim zákazníkům a partnerům
- zajišťovat proces ochrany informací na potřebné úrovni z hlediska jejich důvěrnosti, celistvosti a dostupnosti
v oblasti zlepšování:
- k trvalému zlepšování úrovně všech zavedených systémů managementu v souladu s požadavky norem:
ČSN EN ISO 9001
ČSN EN ISO 14001
ČSN ISO 45001
ČSN ISO/IEC 27001.